سفید کردن و جرم گیری دندان مصنوعی + تمیز کردن اصولی ( با عکس )

فهرست مطالب

دندان های مصنوعی در صورتیکه جرم ندارند و سفید هستند به گفته دندان پزشکان فقط باید شبها در آب گذاشته شوند . اما در صورتیکه شروع به زرد شدن و جرم گرفتن شدند ، آب تنها کافی نمیباشد . یک سری از مواد طبیعی هستند که میتوانید برای از بین بردن جرم ها و تمیز کردن دندان ها از آنها استفاده کنید . در ضمن میتوانید از مواد تمیز کننده مانند وایتکس نیز برای سفیدی و تمیز کردن دندان مصنوعی نیز استفاده کنید . همیشه از مسواک مخصوص دندان مصنوعی برای تمیز کردن آنها استفاده نمایید .

راههای پیشنهادی برای تمیز کردن دندان مصنوعی

استفاده از سرکه . سرکه و آب را به طور مساوی با یکدیگر مخلوط کنید و دندان مصنوعی را به مدت ۱۵ دقیقه به صورت روزانه درون آن قرار دهید . اینکار هم باعث تمیز شدن دندان و هم باعث از بین رفتن جرم دندان خواهد شد . بعد از زمان گفته شده با مسواک دندان مصنوعی را شستشو دهید تا جرم های شل شده آن کاملا تمیز شوند .

  • در صورتی که جرم ها و لکه های دندان زیاد بود به مدت یک شب دندان مصنوعی را داخل مخلوط سرکه و آب قرار دهید .

استفاده از آب اکسیژنه . ۴۰% آب اکسیژنه را با ۶۰% آب مخلوط کنید . به مدت ۱۵ دقیقه دندان مصنوعی را داخل آن قرار دهید . بعد از در آوردن دندان مصنوعی را با مسواک و خمیر دندان کاملا شستشو دهید . آب اکسیژنه باعث سفیدی و براق شدن دندان نیز میشود .

استفاده از جوش شیرین و سرکه . ۱ قاشق چای خوری جوش شیرین را با مقدار مناسب سرکه سفید مخلوط کرده و دندان مصنوعی را داخل آن قرار دهید . ترکیب جوش شیرین و سرکه باعث ایجاد حباب میشود که چیز مهمی نیست . این ترکیب باعث سفیدی ، براق شدن و تمیزی دندان نیز میشود .حتما بعد از اینکار دندان مصنوعی را شستشو دهید .

استفاده از سفید کننده . یک قسمت مایع سفید کننده را با ۱۰ قسمت آب مخلوط کنید و دندان را به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه درون آن قرار دهید . سفید کننده باعث از بین بردن جرم و لک ، سفید کردن دندان و از بین بردن باکتری ها میشود .

  • در ضمن میتوانید برای تمیز کردن و جرم گیری دندان مصنوعی از قرص جرم گیر مخصوص یا تمیز کننده دندان مصنوعی که در داروخانه ها بفروش میرسند استفاده نمایید .

ساخت دندان مصنوعی در یک روز

در کوتاه ترین زمان دندان خود را تحویل بگیرید!